Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Temmuz 2015 Cuma

''Ayaklı Bela'' Jamie McGuire (Kitap Yorumu)

 


Kitap Adı: Ayaklı Bela (Walking Disaster)
Yazar: Jamie McGuire
Yayın: Yabancı
Çıkış Tarihi: ABD (1 Ocak 2013) - Türkiye (Ağustos 2013) 
Tür: Seri (Beautiful #2)



Tanıtım:

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...




๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ


Başlamadan önce serinin ilk kitabının kitap yorumunu koymak istedim, böylelikle merak edenler bakabilir: 

1- Tatlı Bela (Beautiful #1) *tık tık* 


 




*Kitap Yorumu* 

İlk kitabın yorumunda, konu ve karakterler hakkındaki düşüncelerimi dile getirdiğim için bu yazımı pek uzatmayacağım. Zira değişen tek şey görüş açısıydı ve bu kitabı okumadan önce bunun çok büyük bir fark yaratacağını tahmin etmiyordum. Daha önce, Jamie'nin yarattığı erkek karakterlere karşı zaafımı, kız karakterleri için de bende sinir krizleri tetiklediği yüzünden ön yargılı yaklaşımımdan bahsetmiştim. Bu yüzden ilk kitabında Abby'nin bakış açısından dinlediğimiz ve kendi davranışları olsa bile arkasındaki mantığını anlamadığımız olayları, Travis çoğu konuda anlamama daha bir yardımcı oldu. Bunun etkisi tabi ki kendisinin fan grubu içerisinde bulunmamdan kaynaklanmıyor, belki biraz, ama bu kitabı okurken ilk kitabında okuduğumdan daha sakin okudum. Bunun sebebi de sürekli sizi, sinirlerinizi germekle tehdit eden bir kızın, karmaşık düşüncelerle dolu beyninin içerisinden olayları okumadığımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Travis ilk kitapta biraz daha gizemli olan karakterdi ve hakkında yeni şeyler öğrenmek okuması eğlenceli bir durumdu. 





Kısacası bu kitabı daha okunaklı ve eğlenceli buldum. Travis'in sevişi on numara beş yıldız olduğundan ufaktan kıskançlık hissetmedim değil. Zira çok güzel seviyordu, hakkını vermek gerek. Kısa oldu farkındayım, ama bu kitap hakkında, dediğim gibi, olaylar aynıydı ve onlar hakkındaki görüşlerim hala değişmemiş olduysa bile bu kitap, seri hakkında daha iyi hissetmemi sağladı. Üçüncü kitabının çıkmasını ve biran önce okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. İlk kitaptan beri America ve Shepley'in büyük destekleyicilerinden biriydim bende çünkü ve sonunda tam hikayesine kavuşuyor olmak sevindirici. Daha fazla eğlendiğim ve Travis'in olayları anlatan taraf olduğundan buna daha fazla puan vermeyi uygun buluyorum. 


Puanım: 4/5



''BURAYA KADAR OKUDUYSANIZ TEŞEKKÜR EDİYORUM, BU YAZILARIN HEPSİ KENDİ ŞAHSIMA AİTTİR, ALACAKSINIZ LİNKLE ALIN LÜTFEN. BİR SONRAKİ KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!''


''The photos that I've used in this post are belong to  http://yourreactiongifs.tumblr.com/ 
.I did not intend to steal or occupy the copyright by any means.''






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML